各地中考
您现在的位置: 考试吧 > 2021中考 > 中考竞赛 > 其它竞赛 > 正文

顺港中学中学生英语竞赛测试试题及参考答案

来源:考试吧(Exam8.com) 2010-4-1 17:37:57 要考试,上考试吧! 万题库
顺港中学中学生英语竞赛测试试题及参考答案
点击这里下载WORD版
内容预览:

  一、单项填空 从每小题四个选项中,选出可以填入空白处的最佳答案,将最佳选项的字母编号填写在题号前括号内。(本大题共14小题,每小题1分,共14分。)

  ( )1. Linda is my mother’s sister, so she is my ______.

  A. sister B. cousin C. aunt D. uncle

  ( )2. This _____ my room. There _____ a clock and some books in the bookcase.

  A. are, is B. is, are C. are, are D. is, is

  ( )3.--- Where are _______ keys? --- ______ are in the drawer.

  A. his, It B. my, They C. her, my D. she, They

  ( )4.--- Are you Han Mei? --- ______. I am Wei Hua.

  A. Yes, I am B. No, I am C. Yes, I’m not D. No, I’m not

  ( )5.--- Does he play sports?

  --- No, _____. He only watches them______ TV.

  A. he does, on B. he does, in C. he doesn’t, on D. he doesn’t, in

文章搜索
国家 北京 天津 上海 重庆
河北 山西 辽宁 吉林 江苏
浙江 安徽 福建 江西 山东
河南 湖北 湖南 广东 广西
海南 四川 贵州 云南 西藏
陕西 甘肃 宁夏 青海 新疆
黑龙江 内蒙古 更多
中考栏目导航
版权声明:如果中考网所转载内容不慎侵犯了您的权益,请与我们联系800@exam8.com,我们将会及时处理。如转载本中考网内容,请注明出处。
免费复习资料
最新中考资讯
文章责编:guofengru